ΑΠΟ ΤΟ 1984 Νο1 ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ 22 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΟΥΣ 18+ www.grapsa.edu.gr

Franchise blog

Ένα ΑΡΙΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ δίπλα σας!

Μία επιτυχημένη επιχειρηματική ομάδα!


Η εκπαίδευση τη νέα εποχή meta COVID και το marketing.

Διονύσης Γερασιμίδης CEO, Kevin + Marshall Athens
21/11/2022
Η νέα εποχή στο χώρο της εκπαίδευσης επηρεάστηκε από την υγειονομική κρίση, επιταχύνοντας την εισβολή της τεχνολογίας και την εμφάνιση των online μαθημάτων δυναμικά στο προσκήνιο. Αυτό είναι το ένα γεγονός.

Το άλλο γεγονός, που έχω παρατηρήσει, είναι ότι παρά τη μεγάλη μνημονιακή κρίση και μετά την υγειονομική, η συμμετοχή των δαπανών εκπαίδευσης σε ποσοστό του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος δε μεταβλήθηκε, επιβεβαιώνοντας ότι η εκπαίδευση αποτελεί έναν ισχυρό πυλώνα επιλογής των καταναλωτών χρηστών.

Στο επίπεδο της λιανικής και πιο συγκεκριμένα στα κέντρα εκπαίδευσης ξένων γλωσσών που οδηγούν σε απόκτηση πτυχίου, οι επιρροές του marketing επικεντρώνονται στους παρακάτω άξονες.

Η πρόσφατη ενεργειακή κρίση μπορεί να μετέβαλε δραματικά το κόστος λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης και καφέ, αλλά προσέδωσε στις εκπαιδευτικές μονάδες λιανικής ένα ισχυρό πλεονέκτημα. Στο πλαίσιο αυτό ευνοεί όσους επιχειρηματίες επιλέξουν το σύστημα δικαιόχρησης για να εισέλθουν στο χώρο του επιχειρείν.

Η ανυπαρξία επίσης στοκ προϊόντων, που ως γνωστό αποτελεί βαρίδι για τις επιχειρήσεις λιανικής επιβαρύνοντας την καθημερινή τους εμπορική αστάθεια και την υπαρκτή ταμειακή τους δυσχέρεια λόγω της ανεπαρκούς χρηματοδότησης είναι ένα άλλο επιπρόσθετα ωφελιμιστικό στοιχείο για το δίκτυο λιανικής στην εκπαίδευση.
 
Η αυξανόμενη τάση για μια δεύτερη ξένη γλώσσα, η Ελλάδα ως κορυφαία τουριστική βιομηχανία της Ευρώπης και η διεθνοποίηση της αγοράς, κρατούν σε αμείωτο ενδιαφέρον τον όγκο των πωλήσεων στα κέντρα ξενόγλωσσης εκπαίδευσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να αντισταθμίζεται η αναμενόμενη συμπίεση των τιμών, που λόγω των πολλαπλών κρίσεων παραμένουν πάντα επίκαιρες.

Η κατάσταση της εκπαίδευσης, ειδικά της ξενόγλωσσης με τα κέντρα εκπαίδευσης ξένων γλωσσών, αποτελεί μια καλή βάση για να ασκηθεί ένα αποτελεσματικό marketing, το οποίο θα στοχεύσει στην εικόνα της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης, στην προσέλκυση νέων σπουδαστών και στην επέκταση της προοπτικής μέσα από τις νέες μορφές εκπαίδευσης που προωθεί η τεχνολογία και γενικότερα το περιβάλλον.

Το μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικό όταν η κατηγορία προϊόντων στην οποία εφαρμόζεται είναι διαχρονικά ελκυστική και από ότι φαίνεται η εκπαίδευση είναι!